Ќа дан≥й фотограф≥њ, ви маЇте змогу побачити загальний вигл¤д каб≥нету х≥м≥њ, в ¤кому було проведено не один дес¤ток досл≥д≥в з р≥зноман≥тними
речовинами та сум≥шами. Ќе одне покол≥нн¤, що навчалось в цьому каб≥нет≥, зак≥нчило школу з глибокими знанн¤ми з х≥м≥њ. —уд¤чи з положенн¤ ст≥льц≥в - тут нещодавно пройшов урок ≥ учн≥ ще не встигли поставити ст≥льц≥ на м≥сце.
—под≥ваЇмось, що знанн¤, ¤к≥ вони щойно отримали - будуть корисними дл¤ них в подальшому житт≥.
—права - зображено видатних вчених в галуз≥ х≥м≥њ, а саме:
- јвогадро;
- √ей-Ћюссака;
- Ѕутлерова;
- ћенделЇЇва.
    ј ось на ц≥й фотограй≥њ зображено ѕер≥одичну систему елемент≥в ћенделЇЇва. «а словами автора ц¤ таблиц¤ приснилась йому ув≥ сн≥.
      ¬ ц≥й таблиц≥ представлено елементи, ¤к≥ в≥дом≥ науц≥, ≥ розм≥щен≥ вони у певн≥й посл≥довност≥. Ќаприклад: ¤кщо провести д≥агональ в≥д верхнього л≥вого елемента до нижнього правого, то зл≥ва знизу в≥д д≥агонал≥ будуть ус≥ метали, а справа зверху - ус≥ неметали.
    “ут зображено ст≥л вчител¤, дошку, та к≥лька плакат≥в дл¤ наочного по¤сненн¤ матер≥алу.
|